Карго Сервіс - частина європейської програми розвитку сервісів під єдиною торговою маркою AD

Image

Мережа СТО «Карго Сервіс» покликана підняти на світовий рівень ефективності і якості робіт рівень станцій-учасників, що спеціалізуються на ремонті і обслуговуванні техніки європейського виробництва: вантажних автомобілів, причепів, напівпричепів, додаткового обладнання.

Сфера комерційних перевезень передбачає особливий підхід до планування техобслуговування і вибору запчастин, запобігання незапланованих простоїв і управлінню експлуатаційними витратами. Коли автомобіль є засобом виробництва, системний підхід до сервісу, профілактика серйозних поломок і превентивні ремонти, - мають навіть більше значення, ніж в сегменті легкового автосервісу.

Мережа Станцій Технічного Обслуговування вантажних автомобілів «Карго Сервіс» - частина європейської програми розвитку сервісів під єдиною торговою маркою AD. Об'єднуючи понад 4500 незалежних автосервісів по всій Європі, вона транслює в Україну передовий досвід роботи з комерційним транспортом.

У міру оновлення парку все гостріше проявляється потреба в якісному і компетентному обслуговуванні ускладнених систем комерційного транспорту. Тому проект «Карго Сервіс» є одним з ключових напрямків в найближчих планах «AD Карго Партс». У найближчих планах відкриття нових станцій під єдиною маркою АD Карго Сервіс.

Image

КЛІЄНТАМ

Основна мета мережі Карго Сервіс - скорочувати час простою транспорту, перевершуючи очікування клієнтів щодо якості послуг і сервісу!

Менеджери компанії завжди готові прийняти Ваше замовлення, а також надати вичерпну і грамотну консультацію. Про деталі які вас цікавлять ви можете отримати більше інформації у свого торгового представника. Особлива увага приділяється професійній підготовці персоналу СТО, постійного підвищення їх кваліфікації.

Всі механіки мережі регулярно вдосконалюють свої знання та вміння в ході спеціалізованих тренінгів в Україні та за кордоном. Результат - впевненість наших клієнтів у високій якості наших робіт і спокій на дорозі.

Менеджери компанії завжди готові прийняти Ваше замовлення, а також надати вичерпну і грамотну консультацію. Про деталі які вас цікавлять ви можете отримати більше інформації у свого торгового представника. Особлива увага приділяється професійній підготовці персоналу СТО, постійного підвищення їх кваліфікації.

Всі механіки мережі регулярно вдосконалюють свої знання та вміння в ході спеціалізованих тренінгів в Україні та за кордоном. Результат - впевненість наших клієнтів у високій якості наших робіт і спокій на дорозі.

Наші переваги

  • Всі види ремонтних робіт
  • Запчастини завжди в наявності
  • Якість
  • Доступная ціна
  • Правильний сервіс
  • Кваліфікований персонал
  • Досвід
  • Вміння та бажання допомогти
  • Індивідуальний підхід

На сервісних станціях AD Карго Сервіс вам завжди запропонують максимально повний спектр робіт і послуг, таких як

  • комп'ютерна діагностика автомобілей
  • діагностика та ремонт пневмосистем
  • ремонт ходової
  • ремонт трансмісії (КПП, редуктора) і ДВС
  • регулювання кута сходження рульової осі
  • ремонт електрообладнання, електропроводки
  • ремонт автономних опалювачів
  • технічна допомога на виїзді
  • продаж запасних частин

Звертаючись в мережу автосервісів Карго Сервіс, ви отримуєте

  • Всі види послуг з обслуговування будь-яких марок вантажних автомобілів і напівпричепів за єдиними мережевими стандартами
  • Гарантії на проведені роботи та встановлені запчастини
  • Високу швидкість виконання робіт по підбору і заміни запчастин завдяки професіоналізму менеджерів і оперативній доставці «Автодистриб'юшн Карго Партс»
  • Участь в маркетингових і рекламних кампаніях мережі
  • Якісне виконання всіх видів робіт завдяки сучасному парку обладнання та інструментів
  • Ведення історії Ваших звернень з описом проведених робіт в єдиній базі даних мережі, з можливістю обслуговування в будь-якому автосервісі мережі на території України
  • Кваліфіковану консультацію професійно підготовленого і навченого персоналу мережі автосервісів Карго Сервіс

СПІВПРАЦЯ ДЛЯ СТО

Вимоги до потенційних учасників

  • Бажання власника розвивати свій Автосервіс
  • Наявність не менше 3 посад для ремонту + 1 пост діагностики
  • Наявність обладнання та інструментів для виконання заявлених видів послуг
  • Наявність власної бази даних клієнтів: найменування юр. особи / П.І.Б., телефон
  • автомобіль і т.д. (Бажано в електронному вигляді)
  • Виконання плану закупівель з «Автодистриб'юшн Карго Партс»
  • Наявність відділу запчастин і теплого складу
  • Відвідування семінарів в рамках Карго Сервіс
  • Акуратний зовнішній вигляд і чистота в приміщеннях
Image

Комплекс стандартизованої маркетингової і рекламної підтримки, як мережі в цілому так і кожного сервісу

  • Реклама в профільних виданнях та на інтернет-ресурсах, в інформаційних довідниках, в ході виставок, а також у власному корпоративному журналі
  • Виготовлення набору елементів зовнішньої і внутрішньої візуалізації сервісу: вивіска, лайт-бокс, вітальний щит, прапори, комбінезони. Розробка макетів будь-якої текстильної, паперової та іншої рекламної продукції. Централізоване замовлення і виготовлення на спеціальних умовах
  • Маркетинговий бонус за виконання плану закупівель для виготовлення рекламної продукції

Єдині стандарти ведення бізнесу: програмне забезпечення сервісу, стандартизований документообіг

ПРОФЕСІЙНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ
для ремонту автомобілів і оптимізації роботи з клієнтами:

  • Облікова програма для оптимізації роботи автосервісу.
  • CRM-модуль (робота з клієнтською базою).
  • Онлайн доступ до технічних баз даних.
  • Каталоги по підбору запчастин постачальників-виробників: встановлення, оновлення, навчання.

ЄДИНІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТООБІГУ В МЕРЕЖІ
мережева сервісна книжка, бланки документів, конверти, візитні картки оформляються в єдиному легко пізнаваному корпоративному стилі.

Максимальне задоволення потреби автосервісу в запасних частинах з одних рук

  • Спеціальна знижка на покупку запчастин
  • Продаж з відстрочкою платежу
  • Спеціальні умови на формування складу. Аналітична допомогу у формуванні складського запасу
  • Пріоритетна доставка зі складу найближчої філії, а також можливість брати участь в плановій доставці з центрального складу
  • Продовжена гарантія на встановлені Сервісом запчастини
  • Можливість користуватися послугами відділу внутрішніх закупівель Постачальника
  • Можливість співпраці з іншими підприємствами групи AD (Glass Express, AD Diesel та ін.)

Можливість придбання обладнання та інструменту на ексклюзивних умовах (знижки, інвестиційні програми та інше)

Завдяки тісній співпраці нашої компанії з постачальником професійного сервісного обладнання, автосервіси мережі «Карго Сервіс» замовляють будь-який інструмент та обладнання за спеціальними цінами. А також першочергову технічну, інформаційну та гарантійну підтримку.

Також на автосервісах мережі за підтримки виробників запчастин можлива організація окремих сертифікованих ними постів («Бренд орієнтовані Концепти»). Дані пости мають на увазі індивідуальну візуалізацію (банер, плакат, сертифікат, комбінезони...).

Навчання персоналу технологіям ремонту і обслуговування клієнтів, регулярне проведення технічних тренінгів по продуктам та обладнанню

ТРЕНІНГИ ПО ПРОДУКТАМ І ТЕХНОЛОГІЯМ РЕМОНТУ
організовуються за підтримки представників постачальників запчастин та обладнання. Всі учасники отримують іменні сертифікати.

ТРЕНІНГИ З УПРАВЛІННЯ АВТОСЕРВІСОМ
для керівників і власників, а також тренінги для персоналу по технологіям продажів і правильному спілкуванню з покупцем проводяться із залученням провідних консалтингових агентств України.

«Діагностика сервісу»: регулярна оцінка роботи підприємства фахівцями

«Діагностика сервісу»: регулярна оцінка роботи підприємства фахівцями з метою виявлення слабких місць для оптимізації роботи і складських запасів, розвитку бізнесу.

Аналіз діяльності Підприємства з точки зору видів виконуваних робіт і операцій:

  • завантаження майстрів;
  • продаж запчастин і оборотність складу;
  • атестація фахівців з подальшою участю в тематичних тренінгах.

За домовленістю можлива оцінка економічної ефективності роботи сервісу.

Наші СТО

Фахівці сервісних центрів постійно проходять планове навчання і підвищення кваліфікації в навчальних центрах заводів-виробників